första vikt veckan

God morgon!!

Frokusten är intagen och det börjar bli dax att gå och göra sig klar för ett kundmöte.

Vågen idag blev det  +- 0...=(  så jag summerar  denna vecka med -1.5kg

Det jag måste till lägga här är att min lingonvecka har börjat.=( Och då brukar jag gå upp ca 1.5 - 2kg i stället.
Men -1.5kg e helt okej tycker jag...=) Nu e det en ny vecka.
Maten har gått otroligt bra denna vecka. Har ätit otroligt varierat hela vecka...annars är jag ju inte så bra på att variera mig.

Nu ska jag göra mig klar så jag kan åka på kund möte..

ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Emmas Form

1,5 kg är ju asmycket!

2009-06-02 @ 20:15:45
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0