Vågen e just nu inte alls min vän, men måttbandet va lite snällare

God morgon!!

Vad tycker ni om att jag har lagt in Twittern på sidan?? Ja, ni kommer nog kunna följa min dag lite där, har en känsla av att ni kan få reda på ganska mycket onödigt oxå där igenom ;) men som min blogg heter "om inget och lite till".

Vägdag e det idag..och det är bara bita idet sura äpplet...vågen sa +0,9 kg =( men det e bara att ta det, jag vet ju att jag har festat och det tycker tydligen inte min kropp e okej. Så det e bara att och kämpa vidare. Totalt har jag gått ner 2.0 kg på 3 veckor.

Jag skrev igår att min mät dag va på onsdag, och det e den, men för att få något posetivt av de mitt kämpande så mätte jag mig idag i stället...från den 18 maj tills idag 16 juni så har jag krymt 14cm.


Mått
överarm -1cm
bröst -0.5cm
underbröst - 3cm
midja - 1cm
höfter - 3cm
lår - 3.5cm
vader 0
rumpa - 2cm
SA : -14cm

Jag e otroligt nöjd med att ha minskat 14cm..det e endå en hel del, och det e på de "rätta" ställena dessutom. =) Jag har gärna kvar mina bröst, men kan ta av fettet på ryggen..så den omkrettsen kan få minska lite...höfter, lår, rumpa, underbröst och midja får gärna krympa mer. Det har jag INGA problem med! =)
Men min älskling e inte lika nöjd om min rumpa blir för liten, vad e det med killar och rumpor??? =)

Nä nu måste jag sätta lite fart..måste iväg!!

Ha en bra dag alla!! SÅ kan ni följa mig på Twitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0