utflyckt till "mormor och morfar"

Idag har det varit utflyckt för hela familjen...jag, thorsson och älsklingen. Jag jobbade hos mamma idag och Tosse fick fälja med...han älskar ju Fisen..och som vanligt så var det kära återseende när de träffades. Dom håller ihop som ett gammalt par.  Nikes hund Basse var oxå där. Thorsson är större än vad han e...fasen vad Basse blev rädd för "lejonet" =) Men det gick jätte bra mellan dom oxå... så himla skönt, så jag kan vara lugn när Thorsson kommer vara där på semester i sommar. =)

Idag firade vi pappa oxå...mycket god mat och trevligt sällskap. Men nu när jag och Tosse kom hem så känns det lite ensamt. Jag lämnade av älsklingen innan idag..han ska iväg med handbollen på resa...jag skulle oxå med men det e ju möhippa i morgon. Så jag valde möhippan...=) så klart...men det va jobbit...igentligen så vi bjudna till Gotland oxå denna helg...varför ska allt hända på en och samma helg??? varför kan inte roliga saker och ting sprida ut sig?? Jaja...nu e de i alla fall möhippa som gäller och det ska bli riktigt jäkla kul!

Ne...det va inte så mycket att säga här i dag.  Utan nu ska jag sappa vidare på tv:n! 

Ha en bra kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0