God morgon

Vilken skön sömn jag fick inatt. Sovit i ett sträck....skönt!!

Lördagen uppe i torpet va en lugn dag, vi solade och läste. Jag läste ut en hel bok. Boken hette "Inte enklare än så" Av Kajsa Ingemansson.
Det bästa att förklara boken på är att ta citaten från VI föräldrar: "Kajsa Ingemarsson har lyckats med att få läsaren att vilja vända blad efter blad- det är riktigt spännande trots att det handlar om en alldeles vanliga vardag."

Ja...vi kommer väl till vikten nu... jag vägde mig aldrig igår pga att jag vaknade uppe i torpet... men dagens vikt va +0.3kg (totalt -1.5kg) Det är aldrig kul med + men jag vet ju att det är så under en vecka....därför ska man bara väga sig en gång i veckan. I morgon är det en vecka sen jag vägde in mig....ska bli kul att de hur första veckans resultat kommer bli...*spännande*

Nu är det frukost på g....sen e det gymmet som hägrar. Sen ska jag iväg och leta efter en vertikalskärare...vet inte ens hur den ser ut...spännande att leta efter någon man inte vet hur de ser ut =)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0