FEST!!! och med dåligt samvete

Mög, skit och fan!!!
Jag ställde mig på vågen idag..inget posetivt alls...blev skit besviken!! + på vågen...varför nu detta??
Beror det på möhippa och stundeten som jag tyckte att jag klarade av grymt bra eller beror det på att jag ätit för mycket frukt och bär eller druckit för lite vatten??? Vilket fall som helst så blir jag sjukt besviken...för det e nu som jag i vanliga fall brukar ge upp..när motgången kommer...men jag hade ju sattsat på inga motgångar...fast det e ju naivt och tänka samtidigt.

Ikväll kommer Caisa och några andra tjejer till stan. Jag ska laga lite mat och så ska vi förfesta lite för att sen gå ut och göra Malmö osäkert. Jag tror vi hamnar på Hipp om de har öppet...men det tror jag. För det e schlager sattsning idag!! =)
Det ska bli otroligt kul, bara jag kan släppa den dåliga känslan med kilona...för jag vet ju om att det inte blir bättre med alkohol...suck!

Ne..lunch...sen dusch sen lite stan och fixa lite saker!! =)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0