En sisa rad

God morgon!

Nu e det dax att packa till veckan med kärlek. Detta har vi båda längtat till..

Men innan vi lägger ner detta för en vecka så ska jag redovisa vågens resultat för veckan... -1.4kg (totalt 4kg) på 4 veckor. Helt okej!  Jag e nöjd!!! =)

Jag fick frågor på vart vi ska och om jag inte har internet på mobilen...och svaret jag kan ge e att vi kommer ha full upp med varandra, så jag kommer inte ha tid att blogga i från mobilen och destenationen får ni se sen när vi kommer hem! ;)

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad nyfiken jag blir på vart ni ska!

Men självklart ska ni få resa iväg och bara ta det lugnt, och slippa tänka på internet! Njut!



Hoppas solen har tittat fram på er nu! Här har det varit 29 grader och strålande sol i flera dagar. Man tror man är vid Medelhavet! Helt SJUKT.



Stor kram!

2009-06-30 @ 10:05:51
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Anneli

Ha en underbar resa! Jag är såååå avundsjuk!

Kram!

2009-06-30 @ 22:16:51
Postat av: Caisa

Kommer du inte hem snart???

2009-07-05 @ 11:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0