årsdebut

Jag sitter just nu och funderar på att åka och slå lite golfbollar. Det e årsdebut....väldigt sen debut, men det har inte precis varit prioritert de senaste åren tyvärr. Jag gillar verkligen golf, men har på något sätt glömt bort det, hur man nu kan göra det. =/
Hur kan man glömma bort något man tycker om??? Men det blev tyvärr så när vi hade som jobbigast förra året, jag förstår ju att det e lite sent att börja sattsa iår, men jag kan ju börja träna nu så e jag redo inför nästa sommar.

Måste kolla när rangen stänger. Ha en bra kväll!!


Uppdatering

Golfdebuten ...eller ja på ranchen blev riktigt trevlig.. Till och med neggoOLLE fick lite blodad tand...fast han kommer inte erkänna det hela =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0