Älsklings tjejen har varit här idag!

Eftermiddagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, den blev lite bättre.
Efter jag hade varit och köpt staket idag så skulle jag åka och börja bygget, men de va inte hemma och grinden va låst..så det va bara att åka hem.
Jag ringde till älskade Trissan (min brorsdotter) så hon kom till malmö så vi (hon, jag och min älskling) köpte de sista sakerna till Louises bröllop. Jag kommer ju ha en helt annan stil än vad jag brukar, men det kan bli kul.=)

Nu i kväll så tittade vi på Twilight...himla söt film. Om man nu kan säga att en vampyrfilm e söt...men denna va riktigt fin... sann kärlek får man ju säga.

Det e alltid lika gött att ha Trissan här...hon e mitt hjärta. Om något skulle hända henne så skulle jag kravera totalt!!

Maten har kännts riktigt bra idag... mumsiga burgare med ägg blev det till kvällsmat...mmm

I morgon så står det gym på träningsschemat...sen så e det staketbygge..kul kul!!

Nu e det dax för sängen.. eller jag ska testa om man kan lista ut varför jag inte kan logga in på twitter först! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0