Utan låne hund

Sista dagen som hundvakt e över. Det e alltid lika mysigt att vara hundvakt åt Nellie. Jag blir ofta påmind om vad det e jag hade kunnat tänka mig att jobba med... hundförare..eller utbilding av hundar. Blindhundar eller epelepsihundar osv. Hundar hade kunnat berikat så mångas liv och jag har alltid varit väldigt intresserad av samarbetet mellan människor och djur.  Men den drömmen kanske blir i ett annat liv..

Igår skulle jag jobba mina vanliga 14timmar... men jag fick feber och frossa så när kl va ca 16 så skickade mamma och pappa hem mig. Huvudvärk, ont i magen och yrsel underhöll mig under kvällen. Efter mycket kämpande så tog jag en panodil...och sen när jag nu har fått sova en massa timmar så känner jag mig mycket bättre!!

Men dagen dag kommer vara lung, jag har ju sjukat mig idag så det står vila på schemat! Sen får vi se hur det kommer bli underdagen. Jag har ju varit med om att jag har kännt mig bra på morgonen men när det börjar bli eftermiddag så mår jag blaj blaj igen!

Men nu ska jag krya på mig lite med blåbärssmoothie!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Åh, blåbärs smoothie. Mmmmmm. Ja ta hand om dig. Jag vill ha dig med ikväll =)

2009-07-31 @ 10:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0