Lugn jobbdag med hundvakt som slutresultat

God morgon!!

Igår va en lugn och skön dag på jobbet. Vi löste lite korsord och sen satt vi faktist och titta på tv. Att titta på tv ihop med mamma en hel dag hör verkligen inte till vanligheten. Men först vad det simmning och sen va det ju sista rundan på Barsebäck..så det blev mycket sport.

Igår ringde även min nästkusin, hon behövde hjälp med Nelly, Så vi e hundvakt måndag - tordag nu. Men det e jag gärna.. Nelly e en underbar hund. Så vi får se om vi åker till torpet eller om vi fixar våra cyklar och gör lite små picknickar eller något liknande med henne. Som sagt, vi har inte bestämt oss...

Men först så e det gymmet som hägrar... men i morgon kommer jag få sällskap på min power promenix....vilket alltid uppskattas utav mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0