Låt mig presentera...

Det e dax att presentera vår nya familjemedlem.



Denna lilla tjejen har fått namnet My. Så nu har vi Myssan och Thorsson här hemma.
Hon e ett litet hjärta!! Hon e 12 veckor liten men en liten tuffing.



Efter en liten mys stund så har hon fått energi igen och provar klätterställningen... här kommer det inte vara en lugn stund framöver!



Ser ni så pytte pytte liten hon e??? Jag e förvisso ingen liten flicka men jag ser ju ut som en jätte när jag har detta lilla pyre brevid mig! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

nämen VA? en liten kattunge! ÅÅH!

var det ett impulsköp på er utflykt? eller hade ni planerat och "paxat"?

supersöt!



2009-07-13 @ 12:11:34
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Fröken Frodig

Åh vilken söt kisse, grattis till nya familjetillskottet!

2009-07-13 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0