10 saker som jag e tacksam över

Caisa radade upp 10 saker som hon var tacksam över och undrade om vi läsare oxå kunde göra det. Så jag tänkte försöka.

1. Att mina föräldrar e mina föräldrar och inte några andra.
2. Att alla människor som jag har mött under mina år på denna planeten har utvecklat mig till den jag är.
3. Mitt hjärta som arbetar på fast att jag har misskött min kropp.
4. Att kroppen kan läka sår sa pass bra att det bara blir elaka ärr som påminner om det man har varit med om.
5. Alla mina riktiga vänner.
6. Att jag har hittat mina känslor och vågar ha på dom 24 / 7
7.Att jag inte tycker om läsk och andra söt saker så jätte mycket...
8. Alla djur jag har haft eller har som berikar min vardag med många skratt och mysstunder.
9. Att kunna sova så gott som jag gör när man har nybäddade sängkläder
10. Att alla färska grönsaker och frukter e så underbart goda när det e solmogna!

Så de va 10st saker...=)



Bjuder på ytterligare en my bild (finns fler gårdagens inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0