Mys med uppdateringar!

God morgon!

Gårdagen blev en riktigt bra dag, fast jag hann inte med allt jag hade tänkt mig.
Carro från Österlen kom in från stan så jag fick en fika ihop med henne. Det var evighetersen vi träffades. Men det e alltid kul att bli uppdaterad. Och om du läser CARRO SÅ TACKAR JAG SÅ JÄTTE MYCKET FÖR JULKLAPPEN, glömde ju säga TACK igår! *skäms*

När jag ändå var nere och sprang på stan så passade jag på att köpa julkorts papper mm så jag kan skicka iväg några i år oxå. Det blir faktist exakt 20st som kommer skickas iväg. För det var just julkorts tillverkning det blev för mig igår kväll.

Idag så måste jag komma iväg och träna. Det tar emot mentalt att jogga mina 3km på löpbandet och då e ändå min önskan att jag joggar 4km ganska stor...dvs det tar emot ENORMT!! Jag tror inte det ska vara några problem med orken, utan det e mer att jag tycker att det tar sån tid (ca 20min) och det e långtråkigt! Men det sitter mellan öronen på mig. 
Hur gör ni när ni tycker att det känns tungt att träna och komma vidare i träningen???

Ja, annars idag så blir det städa för svärmor kommer titta förbi och ta lite kaffe här i eftermiddag. Sen så måste tomteverkstaden fortsätta. Har fortfarane en del som måste fixas! =)

Nepp, nu måste jag skynda mig att hitta träningskläder älklingen e på G! 

Ha en bra dag!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0