Morgon stund har guld i mun! Hell NO

Hejsan hoppsan!! eller rättare sagt *gäsp*

Fy fasen vad jag e trött idag! Vi har tvättid nu på morgonen, så klockan ringde 06.30. Inget jag tycker e kul. Jag vaknar aldrig när det e trågiga saker på morgonen.
Förutom att tvätta så hade jag tänkt göra lite fakturor, skicka mail, möblera om, klä om soffan, sätta upp julstjärnan och de dära andra i fönstret, sy klart drapperiet till sängen....och sen kanske försöka träna....och i bästa fall köpa ny madrass till sängen.

Mmm..vi får se vilka punkter vi kan pricka av sen....


Denns stjärna sitter på vårt favvo fik och sprider mysstrålar på alla som sitter och njuter!

Uppdatering
----------------------------
Nu kan jag stryka lite saker på min lista
*tvätt -klar
*julstjärna mm i fönstet- klar
*faktura-klar
*mail-klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0