Månadens centimeter

                  totalt  19/9     totalt 19/10    totalt 17/11       totalt 17/12
Överarm     - 1cm           - 2cm           - 2cm                  -2,5cm (0,5cm)
Bröst          - 8cm           - 9.5cm         - 10.5cm             -10.5cm (0)
Underbröst  - 7cm           - 9cm            - 9cm                 - 9cm (0)
Midja          - 7.5cm         - 9.5cm         - 9.5cm              -10cm (-0.5cm)
Höfter         - 7cm           - 9cm            - 9cm                 -10,5cm (-1,5cm)
Lår             - 1.5             - 2.5cm         - 6cm                 - 7cm (-1cm)
Vader         - 2cm           - 2.5cm          - 2.5cm              -3cm (0,5cm)
Rumpa        - 9.5cm        - 11cm           - 12.5cm            -14cm (1.5cm)

Ja, detta är dagens mått. Inte helt fel. Det är ju inga bauta steg men varje millimeter är ju faktist bra resultat.
Jag vägde mig i morse oxå, då sa vågen -11.9kg totalt. Så de senaste 2månaderna jag verkligen krypit fram i viktminskningen. Men det e bara att fortsätta! Jag ger mig inte och dessutom så mår jag toppen bra att äta som jag gör. Att inte ha socker toppar e ju himelriket! 


Snökaos är det även här i skåne. Mamma och pappa bor i Lund, så i morse när jag körde dit så var det inte så mycket trafik. Men när jag och mamma skulle köra till Malmö för att jobba så tog det oss 1timme att köra ca3km dvs vi kom inte ut från Lund ens. Så vi gav upp och vände och körde tillbaka. Vi vill inte utsätta oss för onödiga risker! Det e inte värt det.


När vi kom fram till rundellen så kunde jag inte få billen i rullning, den bara slirade. Efter ca 5min så lyckades jag få lite grepp (stackars kopplingen i bilen) så då började vi hemfärden igen.



Ja för er som kommer lite mer norr över så vet jag att det ser lite patetiskt ut, men för att vara här så e detta ganska mycket! =)

Hur mycket snö har ni??

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, vi på landet har snökedjor och broddar på skorna =)

2009-12-17 @ 14:13:28
Postat av: Nettie

Hej! Jag snubblade in hos dig via....ja, jag vet inte egentligen... Äsch, oviktigt!

Ser att du också äter LCHF. Har du gjort det länge? Äter din sambo också LCHF?



Ha en underbar dag!

2010-01-05 @ 12:07:35
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0