Hallelulja!

Hej hej!!

Det e inte varje 18dec man får grillat kött/fisk. Så himla gott! Kvällen var som beräknat väldigt trevligt, kan inte bli annant när man e med dessa människor! =)




Med all denna snö så var jag bara tvungen att göra en liten snölyckta! Det e inte varje dag och för den delen varje veckan man kan göra det här! 
Här står även grillkungen för kvällen och pappa står och övervakar sin snöklädda grill!

Ikväll så står det Peter Jöback på schemat! ÄNTLIGEN!!!! Ska bli så himla kul att gå och lyssna på honom och jag hoppas han hjälper mig med lite julstämning. Jag ser oxå fram emot att göra det med Emelie (blivande svägerska, ja om vi gifter oss med vars en bror! ) hon e en härlig tjej!

Idag när jag var nere på systemet så kom jag på vad jag tycker e världens mesigaste sak i hela världen....Coola grabbar och tjejer som lyssnar på så SJUK hög musik så hela bilen vibbrerar av basen! Det va en bil idag som stod vid triangeln som hade så sjukt hög musik så det var högt för mina ögon som var 20m från bilen...undra hur högt han tyckte det va i bilen. Eller han måste ha varit döv!!! SJUKT mesigt i alla fall!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Katja

vilket mys :)

2009-12-20 @ 16:06:14
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0