Det ryker från tomteverkstan!

God morgon!

Jag e ledsen att jag e så dålig på att uppdatera här just nu. Men tomteverkstan är i full gång! =)
Ja, jag har ju den uppfattningen att jag försöker göra så många av mina julklappar som möjligt själv eftersom det e mer personligt och mer av min kärlek till de personerna. =)

Idag så ska jag bege mig till gymet tror jag...(ja, har inte bestämt mig riktigt) sen så måste jag bege mig en sväng till stoft och stil och köpa lite mer saker till tomteverkstan =) Fick ett jätte bra tipps på en ny julklapp i veckan.

Hur gör ni med julklappar??

Kommentarer
Postat av: Emma

Har handlat några idag men jag gör väl inget pyssel kring dem förutom slår in dem, haha

2009-12-06 @ 00:04:45
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0