wihooooo!!!

Jag sitter med ett leende på läpparna.. 2 bra dagar på rad. =)
Igår la jag mitt aldra första bud på tradera, ett alfabet till scrappen..och jag vann budningen!!!! Det levde jag på hela dagen kan jag säga. Jag kan förstå de som fastnar i ett köpberoende där...för det e ju spännande i slutet. Pulsen gick faktist upp de sista 2minuterna!!

I tisdags så va det ju vägdag, jag skrev inget här om det hela för jag blev bara så jäkla besviken, visst hade jag kunnat räkna ut att vågen skulle visa + efter dryckerna på festen men inte 1.4kg!!!! Världen rasade...MEN idag så ställde jag mig på vågen igen hade jag tappat de kilona och ytterligare 0.6kg så totalt har jag gått ner 6.6kg. Men fatta va min kropp samlar vatten för att sen ganska snabbt göra av med det igen...det e ju inte lite det handlar om heller.. Min kropp e fasen en komplicerad grej!! Varför inte kunna ligga stilla bara!! eller då så klart tappa fettet bara! Hade varit mycket roligare och enklare!
Men vilket fall -6.6kg  e jag riktigt nöjd med!!! =)  Om några dagar så e det dax att mäta igen, ska bli intressant och se vad centimeterna säger!

Nu ska jag ta och fixa lite!!
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0