summering av de 10veckor som har passerat

Tisdag dvs vägning för min del. Vågen och jag har aldrig haft en bra relation, kanske inte har en toppen relation nu heller men det e inte ångest som det har varit innan heller. Det är 10veckor sedan jag slutade äta kolhydrater idag, jag tänkte göra en liten tabell över min viktner gång.

v22 start vecka
v23 -1.5kg
v24 -1.4kg  totalt 2.9kg
v25 +0.9kg totalt 2.0kg
v26 - 0.6kg totalt 2.6kg 
v27 -1.4kg  totalt 4.0kg
v28 +0.2kg totalt 3.8kg
v29 -1.0kg  totalt 4.8kg
v30 - 0.5kg totalt 5.3kg
v31 -0.5kg  totalt 5,8kg
v32 -0.2kg  totalt 6.0kg 

så genomsnittligt har jag gått ner 0.6kg/veckan vilket e helt okej. I dessa veckor så ligger både student, bröllop handbollscuper och lite kvällar med vin så det är ett liv jag lever och inte i någon tråkig dietliv och då även vissa tillfällen som varit svårare än andra att äta helt 100% perfekt men endå utan kolhydrater. 
Jag kommer fortsätta att äta som jag gör nu, jag mår oerhört bra och både min ätstörning och mitt blodsocker e under kontroll. 
Sen får vi se vad måttbandet säger den 18 aug för då e det dax att mäta igen!

Nä, nu e det dax att lyfta rumpan från soffan och bege sig ut på en timmes promenix, Sen e det klippa träd och trimma till en häck som står i agendan!

Ha en bra dag! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är!! Keep on going!! Själv startade vi på nytt för en vecka sedan..



kramkram

2009-08-07 @ 12:02:01
URL: http://jennyarrsjo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0