Seg dag

Igår när jag gick och lade mig för att läsa så gjorde jag som jag alltid gör, börja läsa baksidan först. Det handlade om läkare som blev mördade osv. Jag slog upp första sidan och skulle börja läsa, men det var något som tog emot. Det gick bara inte att läsa..så jag stängde boken och lade mig för att sova. Så började jag fundera vad det va som gjode att det tog emot. Jag tror faktist att det va för att det handlade om att det e just läkare som blir dödade. För läkare e "heliga" de viktiga för oss alla, de får lixom inte bli dödade! Jag får väll ta mig förbi denna spärren och försöka läsa boken.

Vi va riktigt slöstartade idag. Vi vaknade inte förrän kl 10 och nu e klockan 12.17 och vi har inte kommit längre än ätit frukost. Ljudet från regndropparna utanför fönstren gör en helt sövd. Så vi får se vad denna dagen kommer bjuda på.

Jag bjuder på en liten bild på våra älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0