scrappkväll hemma

ja här kommer min scrapp...blev inte alls nöjd med den =( skissen va fin men ne...fick inte alls till det denna gången




Jag gjorde en till scrapp ikväll...den e inte klar än. Text saknas... jag vill ha något i still med "det krävs två för att dansa tango" eller det finns 2sidor på ett mynt eller krona och klave...ja och i stället för eller....för ibland kan man inte välja man får båda sidorna på köpet... Har ni några förslag??


jag har även haft lite hjälpreda med mig ikväll


Kommentarer
Postat av: Caisa

Är du säker på att änglar kan dela kropp med djävular ;) Det blir ju 2 till samma pris som för en =)

2009-08-23 @ 21:58:43
Postat av: Caisa

Har du emigrerat från din blogg?

2009-08-27 @ 10:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0