Pink i höst..vad finns bättre att pigga upp en!?

Biljett är bokad!!!!



Det ska bli så jäkla gött att åka iväg på en mini semester och kolla på Pink! Så GÖTT!!!
Detta kommer jag leva på hela hösten!

Annars så känns det faktist lite bättre nu. Läste i en tidning igår att man kunde bli lite nedstämd när man inte äter så mycket kolhydrater. Jag vet inte om det beror på det eller om det beror på att jag känner en massa måsten på mina axlar eller kanske en kombination av det hela!

På jobb fronten så har jag en MASSA att göra nu. Nya kunder ringer hela tiden...och jag har redan ett fullspäckat schema så det e roligt att man e uppskattad. Idag har jag planerat ett mega stort jobb! Men det e kul!

Ne, nu ska jag göra mig klar och bege mig mot nya äventyr!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0