Bortskämd av min älskling

Hej hopp!

Vi har precis kommit hem från gymmet och en tur på stan. Men man kan ju inte säga att man blir insperead av detta väder.
Älsklingen har gått sitt CSN nu så äntligen har vi lite pengar igen. Det e ganska tufft att leva på en inkomst. Men idag va det min tur att bli lite bortskämd =)

Lunchen blev på expressohouse...första vi gick in på hade bara kycklingsallad och italienskbondsallad dvs kött i båda. Så jag fråga om man kunde göra en sallad med räkor i...tjejen i kassan va ny så hon frågade en annan och den andra sa lite så där -tja..jo men det skulle väl gå...sen kommer det en kille som jobbar där och säger: NÄ DET INGÅR INTE I SORTIMENTET!!! e...va??? göra kunder nöjda?? har han hört det?? tydligen inte..och med tanke på att mitt blodsocker var nere under fotsulorna så blev jag lite vrång och sa några välvalda ord! =/ Vi gick över gå gatan (mm..det ligger 2st med 10meters mellanrum.) och frågade samma sak där....INGA PROBLEM!!! Vad va de som va så himla svårt undrar jag!?!!  men jaja...en godsallad med räkor och vitabönor med pesto och sallad fick jag.

Dagens shopping blev detta


Torr schampo och vanligt Schampo och balsam.....och en flaska vin! Inte för att jag e jätte sugen nu, men ikväll e det mycket möjligt att det blir ett glas eller två innan man beger sig ner till Malmö festivalen. Hoppas hoppas bara det blir uppehåll, för att stå och lyssna på musik och bli genom blöt ser jag inte som något nöje!!

De som spelar idag är

Veronica Maggio
 

Miss Li


Timbuktu
 

En helt okej kväll får jag säga! =)

Kommentarer
Postat av: Caisa

Japp, det blev en trevlig kväll i Malmö =) Timbuktu är förtrollande på scen faktiskt. Även om inget slår JM. Får väl vara skyldig F den dära ölen ;)

2009-08-16 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0