090918

God kväll alla!!

Sitter med en kopp kaffe som min älskling har bryggt till mig. E jätte sugen på att scrappa med mitt nya alfabet och en ny hittad sida med en massa skisser som man kan scrapplifta ifrån! KUL!!! Men jag får lixom inte tummarna loss...men sitter med älsklade Caisa på MSN nu som peppar mig.
Hur kommer det sig att man går om varandra där titt som tätt??!!! Irriternade i alla fall...spec när man vill ha hennes sällskap!

Jag tror inte jag har skrivit det men jag mätte mig igår...totalt har jag tappat 28cm över mina mätpunkter på kroppen! Helt ok får jag säga! 

Idag har det annars varit helt ljuvligt att vara ute...idag ÄLSKADE jag mitt jobb!! Imorgon hoppas jag på samma väder!

Ne...scrapp time!!

Redovisar kanske sen! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0