Våren e här!!

Våren har verkligen kommit till Malmö!! Helt underbart. Solen värmer ordentligt nu och de e kärlek till den frusna själen!!
Jag slutade kl 14.30 idag. 2st kvinnor kom på besök för att vi behöver lite nya saker till mamma. Vi ska "pimpa" mammas manuella rullstol =) Hon ska få en gräddbulle att sitta på...vem vill inte sitta på en gräddbulle?? =) Hennes prinsessgump behöver något skönt att sitta på för annars får hon ont.

Om ni inte sitter ner så sätt er ner!!

Jag följde med min älskling till gymmet idag. Jag körde inte helt slut på mig, de gjorde jag inte. Men jag va där!! =) En fredag och jag va på gymmet, de va läääänge sen. Det blev lite bänkpress och lite övningar för armarna och magen. Sen cyklade jag 25min och läste min bok =)
F.f.t (före freddan tid) så va jag på spinning kl 07.00 varje fredag morgon men som sagt de va länge sen. Men jag hoppas verkligen att jag tar tag i mig själv och gör de jag tycker om, TRÄNA!! På något konstigt sätt så glömmer jag bort att jag gör de. De e nog soffpotatisviruset som slår ut tränings tankarna totalt

Ikväll så känns de som sitta-ute-och-dricka-öl-kväll...ja ni vet hur de känns. Man vill bara ut och njuta i kvällsolen med en kall öl. Men jag tror inte de blir de. Vi gör just nu mat, de kommer bli citrondränkt lax med klyftpotatis och sås...sen så har jag ju mitt vita vin över sen tjejmiddan hos Lotta, det finns STOR risk att den dricks upp ikväll =) 

Det stora tecknet att de e vår i Malmö är när de e fullproppat med människor på filtar i Folketspark. Helt underbart!! =) 

Ha en bra kväll!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0