inget spec

Hej hopp!
Nu e jobbdagen över för min del. Dagen har inte bjudit på något spec. spännande. Vi va iväg på sjukhuset för mammas behandling och sen åkte vi till IKEA för att handla tvättkorgar till mamma. Så IKEA 2ggr på 2dagar...nice!! Jag älskar ju IKEA, jag hade ju kunnat leva där =) Drömmen e ju att skapa "rummen" där!



Så här har jag varit klädd idag. Min nya tunika. Trivs bra iden.

Idag har Basse oxå varit hos mamma och pappa. Basse e min brorsdotters lilla vovve.. Han e så otroligt söt. Så de har blivit 2 små runder med honom oxå...men annars har de inte hänt något idag.



Just nu ser jag fram emot helgen. Jag vill på badrummet klart. E helt taggad på att sy och borra upp lite nya saker. =) Ne.. sorry för de intetsägande inlägget!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0