Glad ända in i själen

God morgon!!!

När solen lyser in genom de välputtsade (eller inte) fönsterna så blir man så glad!!! Älskar verkligen solen!! Måste erkänna att jag inte har putsat fönsterna sen jag flyttade hit...em...3år e de nu =/ kanske dax????

Nu på förmiddagen så ska jag och älsklingen mysa på stan. Kan nog tänka mig att vi komme gå inom Sorl och köpa med oss en latte. Sen har jag 2st uppgifter jag ska göra när vi går på stan. Men de får jag berätta om i morgon. =)

I eftermiddag ska jag hem till Caisa. Vi ska scrappa lite bilder från tjej middagen...roligt =) Jag tycker om att vara ute hos Caisa. För er som inte vet så e Caisa en vän från gymnasiet. Hon e nog den första riktiga vännen jag fick. JAg har ju haft "vänner" innan men de har inte varit vänner, utan mer personer man umgicks med. 
När vi gick på gymnasiet så "förlovade" vi oss...om vi inte hade pojkvän när vi va 28 (eftersom man va gammal då, tyckte vi då) så skulle vi gifta oss. Men som de ser ut så e vi båda upptagna så de blir inget med de giftemålet =)
Kommer du ihåg de Caisa?? =)

Nu ska jag göra mig klar för att mysa i vårsolen!!!

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: caisa

Jo, jag minns =) Jag har till och md kvar ringen, men den börjar bli ganska sliten.

Tack för igår, det är så härligt att få umgås med dig =)

2009-04-05 @ 09:40:54
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0