Valborg

God morgon!!

Åter en dag med underbart väder. Jag jobbar hela dagen hos mamma dvs 07.00-21.00 fast i dag fick jag sovmorgon till kl08.00. När jag körde min älskling till praktiken (han praktiserar på ett ur och skur dagis) så va redan stundenterna i full gång med valborgs festandet. Klockna har inte slagit 8 och de går redan och dricker öl...de kommer inte bli långvariga idag!  *Skrattar* Och fy fan va de kommer må dåligt i morgon, e inte de minsta avundsjuk på de!


Själv så jobbar man ju som sagt och tjänar en massa pengar som man sen kan slösa bort. *myser* Ikväll så e de grillning som gäller igen. Hela gänget ska samlas så jag har fått i uppgift att handla hem maten. Sen så satte min kära älskling mig på att handla hem öl. Eftersom alla Lunds systembolag har stängt idag (tagit efter Uppsala) så får jag åka ut till Burlövs center för att klara av den hedrande uppgiften. *ler* Sol + killar= ÖL ...ja för tro inte att jag kommer dricka så mycket av den ölen, nä för jag får ju alltid köra eftersom Lammakydet inte har tagit körkort än. Frågan är om han någonsin kommer ta de. För jag har "hotat" med att för varje fest jag har kört (nu när han inte har körkort) så får han köra 3ggr sen. Dvs om jag har kört 20ggr nu så får han köra 60ggr.... så de e nog tveko om han någonsin kommer ta körkort!! =) Men om han tar de...fy F-N va de ska festas!!! =)

Vad ska ni hitta på idag??

ne..nu ska jag leta lite recept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0