Påskpyssel dag

God morgon!

Så va de den 10april dvs att min ena lillkusin fyller 26år idag. Grattis, fast du inte läser här! =) Den 10april det innebär att det e 14dagar kvar tills man får lön. Jag hade kunnat tänka mig få lite lön idag så jag hade haft "mycket" pengar på mitt konto. (mycket pengar e ju relativt, men för min del över 10 000) Jag börjar få lite penga noja på något sätt. Vi (jag o min älskling) har ju inte haft de så bra ekonomiskt de senaste året pga han har haft jobbstrul och de har ju gjort att min ekonomi har varit obefintlig...allt har gått till räkningar, mat och bensin. Men denna månaden så hade jag pengar över...va fasen..och då vill jag slösa...de har jag gjort...men jag vill ha kvar ALLA mina pengar oxå...och de går ju inte riktigt ihop. Det jag har handlat är kläder och de behöver jag verkligen, allt de jag har e slitet. Jag har trosor som e över 10år gammla..det e ett MÅSTE att köpa in nya underkläder. Sen e de mycet som e "ungdomskläder" dvs jag trivs inte i den stilen (om man kan kalla de stil) som jag hade när jag va 20år....jag har fått upp ögonen på lite andra slags kläder som jag känner mig mer bekväm i. 

Mitt paket från Boná parte kom igår...men jag kan inte hämta ut de förrän på måndag då jag e ledig, men jag vill ha de NU!!! NU!!! Men det är något att längta efter i alla fall =)

Annars idag så ska jag göra lite påsk fint hemma hos mamma, vi kommer ju fira påsken här. Även min älsklings föräldrar kommer komma hit i morgon. Det e första högtid som spenderas med BÅDAS föräldrar...det e lite seriöst får jag säga. Det va desutom min älskling som föreslog de...så de e lite kul. 

Jag tips på pyssel på en blogg, Hundra kvadrat på hur man kan göra egna "ägg" skålar. Tänkte göra dom i dag oxå...lägger nog upp några bilder på hur de ser ut sen! 

Jag hoppas att ni har samma fina väder som jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0