090408

God morgon!!

Dagens väder e ju ingen höjdare! De blöta dropparna hänger tungt i molnen...

Även om vädret inte e så lockande så tog jag med mig upp och iväg till gymmet. Idag så fick armar och mage sig en rejäl omgång. =)  När jag har hämtat upp min kamera från bilen så ska jag ta och visa er lite av övningana jag gör..

Vad händer annars idag??
Jo, jag ska åka och hämta ett släp och åka till tippen dvs. lite ångest över att backa med släp och bli åtlöje inför alla "backa-med-släp-proffsen". Men om jag inte får öva så kan jag ju inte bli bättre!! Eller hur?!
I eftermiddag när jag e klar med tippen så ska jag åka till min revisor och lämna mina papper. Ikväll så ska min brorsdotter Nike komma och sova hos oss. Hon har nog frågat i nästan ett år och de har inte riktigt passat när hon har frågat, men idag passar de UTMÄRKT!! =) Vi får se vad vi hittar på, vi kanske åker ut till Höök och tittar på en ridhjälm till henne, har lovat att jag skulle köpa de till henne.

Nä, nu e de på med jobb kläderna. Bjuder på en bild på hur jag kan se ut när jag jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0