AJ oj va skönt

God morgon!!

Idag skulle jag vilja ha en stå toa! Min rumpa e otroligt öm..De dära utfallen igår känns. De e otroligt jobbiga att komma igång med men man känner hur effektiva dom e när man står där och plågas.
Jag va inte helt klar över vilka övningar jag skulle köra. Jag vill köra med fria vikter men hade inte bestämt mig för vilka övningar. När jag satt på cyklen och värmde upp så hade jag tagit en tidning som vanligt " Amelia" och när jag sitter där och bläddrar så hittar jag ett program med friavikter och pilatesboll. Perfekt..så jag provade de. Kändes skit bra och de va roligt..så jag e grymt peppad. I morgon ska jag göra del 2 av programet...hade kunnat tänka mig göra de idag, men i dag ska jag "vila" för att köra måndag och tisdag för att inte köra på hela resten av veckan känns fel!
Så mitt upplägg är måndag och onsdag på gymmet och sen ska jag gå ut gå minst 1gång på 45min i veckan. Den där 45min promenaden hoppas jag sen att kunna bli en joggingtur i stället. (men de e långt fram i planering)

Ne..nu ska jag ta på mig jobbkläderna och bege mig ut på äventyr.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: haha, nämen nej, man behöver aldrig vara orolig för att trilla ur denna hängmatta, för den är ju så himla stor! får ju lätt plats två personer i den, så den är stor och stabil liksom! (vilket känns tryggt eftersom jag också brukar vara lite skeptisk till såna)



:-)



vad bra träningen verkar gå! bra jobbat!

2009-04-07 @ 13:34:19
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0