Tränings program

Här e mina 2 program på gymmet. Programet e slow-tränings program dvs att man ska göra varje rörelse i ca20sec och bara upprepa de 4ggr. Men jag gör inte de...utan jag gör 10rep/3set mer traditionell träning.





Jag trivs otroligt bra med detta programet. Likt de jag kört innan men inte riktigt ändå...
Det som e bra att jobba med en pilatesboll är att man arbetar med fler muskelgrupper för att hålla stabiliteten i kroppen eftersom bollen är mjuk och "vobblig" ,den e ju inte lika stabil som en bänk. 
 

Kommentarer
Postat av: caisa

Hoppas ni får det trevligt med Nike =) Du kommer ju snart vara i fin fin form med det träningspassen. Och innan jobb dessutom. Imponerande.

2009-04-08 @ 23:21:49
URL: http://clogg.weebo.se
Postat av: Matilda

ser ut att vara ett bra träningsprogram! kul att du hittat nått du gillar! allt blir så mycket lättare då. själv har jag fastnat för spinning och bräda!



sv: ja mamma mia låter som en bra sällskapsfilm! för man tittar ju inte så mycket på själva filmen då man jobbar, utan lyssnar ju mest på ljudet liksom. och den musiken är ju jättehärlig!

blev ju helt lycklig av den filmen när jag såg den på bio! den är fin!



usch, ja visst är det hemskt när låtar får en att minnas på en millisekund. man kan vara hur glad som helst, och så pang bom så hör man någon sorglig låt (eller i ditt fall eric clapton-låten) och blir jätteledsen.

tänk vilken kraft musiken har egentligen.



jasså du har varit med i djurens rätt? det innebär alltså att du är vegetarian nu?

nej men eller hur, man behöver ju inte proppsa på folk så mycket! alla har ett eget val liksom. hade en gammal klasskompis i gymnasiet som tog med bilder på djur i bur och visade oss på lunchen. inte speciellt poppis kan jag säga.



ha det fint nu!

kram!

2009-04-09 @ 16:50:04
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0