Spännande dag

Skit va trött man kan vara!
Krattat en massa löv..ibland önskar jag att alla trädgårdar inte hade några växter, det hade varit mycket lättare att kratta då! Då hade man ju inte behövt kratta, för då hade de inte funnits löv. =)

Jag har varit på kundträff oxå idag... om jag + en kompis vågar ta de så kommer de bli ett häftigt jobb!!! Allt från att lägga nytt gräs till att bygga altaner och stensättning mm.. ett enormt jobb!! Coolt!
Vi får se hur vi gör.

Nu ska jag ge min älskling lite uppmärksamhet.
Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

spännande med det där jobbet! är det hos någon privatperson?



sv: hahaha, nä det är inga mystofflor, det är såna där blåa i plast som man sätter över skorna! :-D men du har rätt, de liknar mystofflor! fast nu är de ifyllda och knallblå. :-D

2009-04-21 @ 21:10:31
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0