Skön eftermiddag i stan



Äntligen e påsken över. Får man säga så?? Påsken har varit bra men jag förstår mig inte på mig själv ibland. Varför äter jag godis?? Jag tycker ju inte om de...det måste vara sockret. Jag fick till och med näsblod av det tror jag. Blodsockret va så fruktansvärt högt och kroppen bara "sprang" inombords. Jag misshandla min kropp igen, vilken gång i ordningen vet jag inte! 
Äntligen måndag och rutinerna kan börja igen. När gymet öppnade i morse så va jag och min älskling där. Jag hade inte alls den kraften som jag hade sist, min teori är att de blivit förmycket godis och förlite riktig mat.

Vet ni...lite av mina nya kläder har kommit idag =) Fast det va  endel restat, men de viste jag att de skulle vara. Får kanske ta några bilder på de nya kläderna sen =)

Efter vi hade ätit en nyttig lunch dvs pastasallad med lax så gick vi ut på en kaffe-fika med våra böcker. Helt underbart väder ute! Vi satte oss på en solig uteservering och njöt av våra böcker och av lite gott kaffe. 
När solen försvann så förflyttade vi oss till trappan vid kanalen...trappan va varm när vi satte oss...de e ett litet tecken på att sommaren e påväg =) 

 

Mitt projekt jag skulle genomföra när jag kom hem efter fikan misslyckades rejält. Jag hatar verkligen när man ska göra ett mindre projekt som blir ett STORT.... jag skulle sätta upp 2hyllor i badrummet, för just nu ligger alla våra saker i en plastlåda på golvet, pga att något/någon (osynlig) rivit ner skåpet mitt i natten för snart 8mån sen. Det e dax att få ordning på sakerna igen! Men inte idag tydligen...borrmaskinen ville inte alls leka med mig, den va för slö..så jag har satt batteriet på laddning och hoppas att den blir lite piggare.

Ne nu ska jag försöka hitta på något så att min rastlöshet försvinner!!


Ha de så bra!!


Kommentarer
Postat av: caisa

Vad mysigt det ser ut =) Solen är verkligen härig!

2009-04-14 @ 07:45:46
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0