Mina svar!

Utmanad!!! SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du?173 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Gårdsägare!
3. Vad jobbar du med? Eget företag - (allt inom trädgård) och sen är jag personlig assistent till min mamma
4. Har du långt hår? Jo, de får man nog säga!
5. Vilken hårfärg har du? Naturligt blond
6. Sminkar du dig? Japp...fast inte varje dag...men oftast
7. Har du haft sex senaste månaden? Jo då
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Black
9. Har du kysst någon idag? Japp...min älskling innan jag åkte till jobb

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda e världsbäst!!!
3. Hur många syskon har du? 2 större bröder
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Sitter du bra?? Känns de okej??
5.Hur många ställen har du bott på ? Allt som allt 7 ställen
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Mamma, och min yngsta store bror...de kan driva mig till vansinne!!!
7. Vilken familjemedlem är snällast? Pappa, mamma, och båda syskonen!!! Vi ställer alltid upp för varandra!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Åt middag i går med min yngsta bror.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Oj...de va ett tag sen... Hinner ju inte med de alltid.. tyvärr
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Caisa
3. Har du kysst nån kompis? Kysst och kysst...pussat vill jag nog mer kalla det...eller jo kysst med tanke på nästa fråga
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Japps..e vän med mitt ex
5. Vem har du varit kompis med längst? Louise tror jag...eller mina kusiner!
6. Vem känner dig bäst? Mamma och pappa
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? ja, fast på ett finare sätt
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej! Jag väljer vem jag vill vara kompis med! 

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Nepp
2. Klä dig annorlunda? Ja..de gör jag nog.. 
3. Vara dig själv? KLART!!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Nu för tiden, om de vill få men för livet så får de titta, anars får de titta bort..upp dom själv!
5. Pierca dig? Japp, har en i ögonbrynet 
6. Ha sex på offentlig plats? Nja, de beror på! 
7. Vara omogen? Jäpp
8. Äta småkryp? E...NÄ!!!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Många veckor sen
2. När var du på semester senast? Gotland förra sommaren
3. Vilken färg är det på din tandborste? silver, grön och den andra e vit och rosa
4. Är ditt hår tråkigt? nja...vet inte..
5. Vem såg dig naken senast? Älsklingen
6. Hur ofta duschar du? Näst intill varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Inte en aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0