Efter jobb får man belöning

Hej hopp!!

Jag lyckades somna om i morse lagom till att älsklingen sa hejdå så jag fick HELA sängen för mig själv. Skönt =) Det känns lite lyxigt att få ha sängen för sig själv i bland...jag vill helt klart inte sova där ensam varje natt, men lite då och då.

När jag vaknade så gick jag ner och tog lyx frukost på Sorl. Sen satte jag mig där och jobbade. Jobbet idag har varit att rita en trappa och ett mönster som vi ska lägga sten efter till ett cykelparkeing. Så nu har jag gjort en del av måstena denna vecka.
Efter jag hade varit duktig så belöna jag mig själv genom att få åka till biltema och handla mer sprejfärg till min jätte fina verktygslåda. Det e inte alla som har en lilametalic sådan =) ska ta foto på den sen när den e klar. Just nu har jag mina verklyg i 3st skokartonger som e halv söndriga...då det är dax att de ska få bo i en lyxlåda nu! =)

Jag belöna mig faktist med en sak till...jag åkte och köpte lavendel som jag ska ha på min balkong. Så i sommar kommer de dofta ljuvligt.

Nopp...nu ska jag åka iväg och storhandla...mindre roligt, men de måste göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0