Bona parte beställning

Tänkte visa lite av mina nya kläder jag beställt. Vissa har jag fått men inte så många...

 

 Tunikan                    blazern                  sjal                västen                             



Bältet                                tunikan                       blazern                      bh + trosor          

                         
       bh+trosor                                 sjal                                    bh+trosor                                                                      

Sen har jag även beställt ett bar byxor och några underkläder till... Jag har fått den första tunikan och den första blazern! Jätte nöjd med dom, jag hoppas att de andra blir lika bra!! =)

Kommentarer
Postat av: Tjockisbloggen

Oh my! Jag är kär i typ allt som du har beställt Mia! :-D

/ Sarah

2009-04-23 @ 13:27:47
URL: http://tjockisbloggen.wordpress.com/
Postat av: caisa

Snyggt. Funderar själv om de där baggibyxorna på adnra bilden är bekväma att bära?

2009-04-24 @ 09:44:38
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0